My secret Admire : )

Sunday, 10 July 2011

Hello boy can you give me simple ways ? ;"D

Hey readers, ade something nak share lah dkt korg kot-kot yg mane borinf tukan ? Ehehe whatever -.- Err semalam ex bf yg kt KL tuh call, time tuh ain tga study sejarah. He asked me : EX : ain, are u okay ? I dga cite u gaduh atau break dgn bf u ? i doesn't to hurt u. im asking only okay baby ? 
ME : Oh hby, im fine. Actually we all ta gaduh or break. I tak tahu la you, ktorg salah paham jekot. Maybe da da da da da. Tahh la. I think he have other GIRLFRIEND :(
EX : So ? i ade chance . Okay lahh dar i taknak la kcau if u tak break dgn die. I JUST WANT TO FEEL YOUR PROBLEM. facebook u tuh pon dh byk i bce. Just leave him okay ain?
ME : Eerr ade chance ? U bole caye ke ? Tak smpai smnggu kita break tanpa sebab okay ? Ahah, imissyou <3
EX : Imissoyu and ireallyloveyousomuch ! We back okay?
ME : *terus letak and CRIED ! 

Lets the picture while think about him *




KBYE. Its only hurt me :(

No comments:

Post a Comment